شرکت درب و پنجره دوجداره upvc در استان قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
شرکت درب و پنجره دوجداره upvc در استان قم
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 10:16 | بازدید : 132 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

استانداردهای ساخت و ساز ساختمان در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و از جمله مهم ترین آن ها می توان به الزام ساخت و ساز با درب و پنجره دوجداره اشاره نمود. باید در نظر داشته باشیم که امروزه مدل های متنوعی از درب و پنجره های دوجداره در بازار عرضه می شوند و از جمله مهم ترین وجوه تمایز در این محصولات می توان به استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیوم اشاره نمود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص درب و پنجره دوجداره و برند های فعال در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای انتخاب و خرید آگاهانه به شما کمک کند.

تکنولوژی های مورد استفاده هر شرکت برای ساخت پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب برند تولید کننده پنجره اقدام کنید. عایق بندی مناسب تر، امکان دسترسی به طرح ها و رنگ های متنوع در کنار کیفیت بالای محصولات تولید شده از جمله مهم ترین فاکتورهای انتخاب درب و پنجره ها به شمار می رود. اما کدام یک از شرکت های فعال در این زمینه می توانند گزینه ای مناسب در ساخت و ساز به شمار روند؟

 در ابتدای راه باید گفت که ساخت پنجره های یو پی وی سی به دلیل قیمت ارزان تر، استحکام بالا در کنار طراحی های زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین این سری از انواع پنجره از لحاظ عایق بندی در سطح بسیار خوبی قرار داده می شوند. ما در این قسمت با شما همراه هستیم تا برخی از برند های معتبر فعال در ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

ویستابست

از مهم ترین و بهترین برند‌های حال حاضر کشور که در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی در حال فعالیت می‌باشد و شما می‌توانید از محصولات این شرکت با خیال راحت استفاده کنید. این شرکت ایرانی در سال 1382 تاسیس شده و کار خود را در سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر ویستابست به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پنجره دوجداره یو پی وی سی شناخته می شود و محصولات خود را بر اساس تکنولوژی های روز دنیا تولید می نماید.

وین تک

این برند که مبداء آن به کشور ترکیه باز می گردد امروزه محصولات خود را در کارخانه ایرانی خود نیز تولید کرده و برای مصرف کنندگان ایرانی عرضه می کند. شما می توانید برای انتخاب پروفیل مناسب برای پنجره دوجداره، این محصول را خریداری کنید. عایق بندی مناسب حرارتی و صوتی را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود و شما می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

با برند های فعال در زمینه ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم بیشتر آشنا شوید

پنجره دوجداره از جمله مصالحی شناخته می شود که در انواع ساختمان باید مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که می خواهید یک پنجره خوب دوجداره انتخاب کنید، محصولات آلومینیومی می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند. در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید، ما در ادامه بیشتر در خصوص برترین برند های پروفیل آلومینیوم با شما صحبت خواهیم کرد.

آکپا

آکپا به عنوان یک شرکت تولید کننده پروفیل های اختصاصی با استفاده از آلومینیوم شناخته می شود و همچنین محصولات رنگ شده را در بازار عرضه می کند و شما می توانید این محصول را با خیال راحت خریداری کنید. این شرکت در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به یکی از برترین شرکت های تولید کننده پروفیل تبدیل شده است.

آساش

برند ترکیه ای که محصولات خود را به ایران نیز ارسال می کند و انواع پروفیل های تولید شده توسط این شرکت با کیفیت بسیار زیادی تولید می شود. باید در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت تولید می شود و خریداران می توانند با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده داشته باشند. در نظر داشته باشید که محصولات آساش در مدل های ترمال بریک و نرمال تولید می شود و شما می توانید انواع پنجره دوجداره را با بالاترین کیفیت از این برند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

 

  • انواع درب و پنجره دوجداره برحسب مدل بازشو و برحسب جنس به دو نوع کلی تقسیم می شوند؛ انواع درب و پنجره از نظر جنس عبارتند از درب و پنجره دوجداره UPVC و درب و پنجره دوجداره آلومینیومی.  
  •  انواع درب و پنجره دوجداره بر اساس نوع کارکرد عبارتند از لولایی، کشویی یا ریلی،  خلیجی، سایبانی، دایره ای و… که بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان است و نمای بیرونی بنا را مدرن و زیبا می کند. 
  • درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و پایداری رنگ بسیار بالایی دارد. 
  • شیشه های دو جداره به کار رفته در آنها عایق صوتی و حرارتی هستند و ۴۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
  • درب و پنجره دوجداره ازجنس پروفیل های UPVC علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، عایق در برابر نفوذ گرد و غبار و دود هستند، چون از لاستیک های درزبندی با طراحی خاص در ساخت آنها استفاده شده است.
  • انواع درب و پنجره دوجداره قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نیاز را دارند و قابلیت نصب شیشه های چند جداره نیز دارند.  
  • امنیت درب و پنجره دوجداره به دلیل وجود یراق‌ های محکم است که تقریبا تمام درز‌های اطراف پنجره و درب را می ‌پوشانند.
  • در انواع جدید‌تر برای فراهم کردن بیشتر امنیت پنجره های دوجداره از چفت‌ های ضد سرقت استفاده می ‌شود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 109
:: بازدید سال : 247
:: بازدید کلی : 247